Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Frida Essborg - 11 september 2013 21:26

Hej. Här är dagens outfit.
Jag hade en aprikosrosa kjol som är kortare framtill och längre baktill. Till kjolen hade jag en pastellrosa långärmad tröja som jag stoppade in i kjolen. Till det hade jag svarta tights.
Tyckte själv att det var en ganska söt outfit:3

Pözz
#Rosa #Pastell #kjol #romantic #outfit #love

Av Frida Essborg - 11 september 2013 20:58

Hellue:) Kollar på Idol:) Hejar på Miriam och Arantxa:) Ganska spännande....

MEN! Igår var det första delen av KM i friidrott (KlubbMästerskapen) Det var grenarna Höjdhopp, Längdhopp, 60 meter och 400 meter. Det gick sådäääär. Jag seriöst GRÄT efter varenda gren. Jag var inte alls nöjd med min insats. Det enda jag var nöjd med var 400 meter. Den här frustrationen "Jag kommer aldrig på prispallen!" jag som trott att det fanns någon chans att komma på prispallen eftersom det är bara 9 med. I DON'T THINK SO! Annars i riktiga tävlingar är vi typ 35 stycken.
USSCHH! Vilken frustrerande tanke...

Mina tankar.....

Puss:*

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards