Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Frida Essborg - 4 september 2013 21:36

Helluee! Idag blev jag klar med mitt slöjdarbete, en ljusstake!

Väldigt nöjd faktiskt! Har svarvat den SJÄÄLV!

Efter skolan följde jag med Anna hem och sen åkte vi på Arvids fotbollsmatch. Då skulle jag och Anna stå i kiosken! Det var jättekul och mysigt! Vi fick ta betalt och lite såna grejor. SUUUPERKUUL!!!!!!!!! Sen var det en liten tjej där som handlade i kiosken 4 gånger! Hon var typ 3 år, och handlade själv! På ett av hennes besök hade hon 5 kr med sig och ville ha 3 remmar som kostade 3 kr styck, men hon fick nåra gratis för hon handlade SJÄLV och för sina egna pengar. Och hon var så söt:3

Nu måste jag snart sova, skola imorrn.

Natti natti sov gotti gotti -Lilla prinsessan

KIOSKEN^?^

Av Frida Essborg - 4 september 2013 07:53

Hej hej. Jag ska strax cykla till skolan med Anna, vi ska ha slöjd idag! Igår var det träning, vi kom 15 minuter sent för vi var sena hem från juniorerna. Ooops:0 Jag hinner inte skriva nu för jag måste dra strax.


KRAM

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards