Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg under april 2013

Av Frida Essborg - 29 april 2013 15:16

JAG VANN KOLLA BILDEN   (TEMA: idoler)!!! Jätte kul men en pinsam bild. Bilden är från förra veckan då jag inte hade den här bloggen. Det var bara det jag ville säga.

KramKram

Av Frida Essborg - 29 april 2013 15:06

Nu är jag hemma från den blåsiga skoldagen. Det gick bra att kratta och rektorn var nöjd med klassens arbete   Ganska nöjd självv. Jag och bäzzan fick ihop ungefär 15 lävhögar och gjorde ett bra jobb. Nu ska jag äta kladdkaka och sen blir det läxa och sedan måste jag städa akvariummet  Det är inte lätt att ha fiskar.

KramKram

Av Frida Essborg - 29 april 2013 08:17

Idag har vi miljödag på skolan och min klass ska kratta hela fotbollsplanen! Det kommer bli superdrygt men det kommer nog att gå bra för vi är 30 stycken elever i EN klass!, Och vi har inga paralellklasser! Juste, igår var vi hos farfar ju och han har en flaska full med pärlor som vi brukar pärla pärlplattor med och det första treåringen gör är att hälla ut hela flaskan på golvet och jag får plocka upp allt medans åttaåringen spelar dataspel. Och när jag nästan fått hela flaskan full får den minsta tag på den igen och häller ut allt. Ja, men tillsist fick jag och farfar ihop allt igen. Det var det, det.
KramKram

Av Frida Essborg - 28 april 2013 10:14

Idag ska jag och mina två systrar tillbringa hela dagen tillsammans med vår farfar! För mamma och pappa ska dansa bugg, därav rubriken... Mitt mål idag är att få lite färg i ansiktet:) Jag ska sitta på balkongen och teckna:) Hör av mig på bloggen om jag har tråkigt;) :)
KramKram

Av Frida Essborg - 27 april 2013 08:36

Halloj, nu sitter jag och mamma på tåget på väg till stockholm! Vi ska på TopModel Sverige event idag! Det ska bli superduper kul!! Synd att sitta i ett tåg istället för att vara utomhus en sån här fin dag:/ Jaja, återkommer senare:)
KramKram

Av Frida Essborg - 26 april 2013 20:30

Välkommen till min blogg! Jag kommer blogga så ofta jag kan och jag hoppas att du kommer trivas här  

KramKram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards