Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Frida Essborg - 18 augusti 2013 21:41

Hej hej! Här kommer min "What's in my schoolbag":)

Det här är ju själva skolväskan då, min uggleryggsäck:)

Mitt turkosa skopennfack som jag har färgpennor och kritor i:)

Mitt guldiga skopennfack som jag har mer praktiska saker i, typ linjal sudd och olika pennor. Typ blyerts och bläck.

I ett mindre fack på väskan har jag hårsnoddar, hårspännen och hårband, man vet aldrig när det kan behövas;) Man kanske glömt hårsnodd till gympan eller slöjden.

Sen har jag ju en mapp som jag designat själv, och en kontaktbok så mamma och pappa kan skriva meddelanden till läraren.

Så det här var alla saker:)
Nu måste jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon C:

Nattii

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards