Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Frida Essborg - 13 augusti 2013 22:14

Helluee! Sitter och läser den nyaste DAGBOK FÖR ALLA MINA FANS boken som heter FEMTE HJULET.

Asså ÄLSKAR verkligen den här serien! Rekommenderar ALLA BÖCKER i serien. Familjen Slott var ju här tidigare idag och grattade mig, då fick jag lite presenter, En uggle väska till skolan som jag ööööönskat mig, och ett pennfodral som såg ut som en tygsko, eeemmm, ee, hehe, faktum är att jag köpte ett sånt idag, fast i en annan färg. Så nu har jag 2. Kuuuuul;)

Uggleväskan

Pennfacket jag fick av familjen Slott

Pennfacket JAG köpte.

Haha, men nu ska jag återgå till min bok.

Nattii

Av Frida Essborg - 13 augusti 2013 14:22

Rubriken säger allt....

Mitt lysgula converse mallorca linne som jag fick av Anna, mina gula glasögon och vita shorts. (syns inte på bilden) vad tycks? #kommentera

Puzz

Av Frida Essborg - 13 augusti 2013 14:18

Hellueeee. Hehehe, här kommer bilderna från kalaset.

Mina nyfixade naglar

Tjejornas naglar!

Jag sittet och pysslar med min lilla dinosaurie som jag fick på sjukhuset när mamma tog blodprover.

Cool va!? Har familjen slott på besök för att gratta mig i efterskott. Så de är här och fikar. Skriver mer om det i ett annat inlägg.


Kraaaaaaam

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards