Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Frida Essborg - 7 juli 2013 21:47

Hej hej alla läsare! Idag har jag badat typ HEEEEEELA dagen. Badat, badat och återigen badat. Hela familjen körde vattenkrig:) Det var suuuupervarmt i poolen för vi fyllde denbimorse så det var 32 grader varmt! Och efter det fick jag en "YOHIO sminkning" av mamma. Det blev suuperfint! Jag fick klä upp mig lite och sen blev jag fotad. Jag fixade håret och lite sånt. Resultatet blev någon slags japansk stil. Funderar på att börja klä mig lite japanskt eller lite Kawaii. Lägger upp bilder från utstyreln och badandet.

PUSS&KRAM

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards