Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Frida Essborg - 1 juli 2013 22:52

Hej leverpastej! Sitter på golvet i ett förtält. Bland massa vuxna som snackar vuxensnack, roligt? Inte så. Men ganska roligt ändå, att höra vad vuxna snackar om. Just nu snackar de om frisörsalonger, facebook och kristallkronor. Typiskt vuxnat;) Idag har jag badat i Siljan, det var skiiiiiitkallt. Kilarna som är med och campar i Leksand gick runt och skvätte ner mig med det kalla vattnet för att jag var sist i. Sen byggde jag och ett par andra campar-tjejer som är ett par år yngre, Emma och Elsa, ett sandslott som en Emmas treåriga brorsa rev ner, som vi sen byggde upp och rasade igen. Sen byggde vi upp det igen men då kom min åttaåriga syster och rev det. Sen gav jag och Elsa upp och byggde en borg i vattnet istället. Imorgon ska vi gå på Leksand sommarland. JIPPIEEE! Lägger upp lite bilder från "de vuxnas husvagns partaj"



Puss&Kram

[Bild]

Av Frida Essborg - 1 juli 2013 00:03

Tjoong ballong! Sent inlägg..... Vet. Men kände att jag var skyldiga er ett liiitet inlägg iallafall. Skrev igår att jag skull uppdatera senare men jag oooorkade inte. Det hände inte så mycket utom att jag badade senare började det att ÖSREGNA!!! Det var hemskt vad det regnade. Värsta jag sett på länge! Idag var vi inne på sommarland igen och jag badade, och badade och badade ännu mer. Sen träffade jag en som heter Anna som jag brukar tävla i friidrott mot Konkurrans på riktigt! *stavning Tänk om hon läser detta, Hej Anna! Måste sluta håller på att DÖÖÖÖÖ under täcket!

Kram

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards