Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Frida Essborg - 20 juni 2013 19:00

Halloooo. Sitter fortfarande i bilen till Orsa. Har skiiiiiiiittråkigt. EN MIL KVAR! Strax framme. Har tagit lite bilder från resan. Varsågod!

Av Frida Essborg - 20 juni 2013 17:20

Nu är jag tillbaka! Bloggar på min mobil som inte lika bra att Blogga på :/ Jo, jag skulle ju fira midsommar i Orsa. Vart ska ni fira midsommar!? KOMMENTERA! Jo jag hade tänkt sluta med HISSA och DISSA, men kanske ska börja med att skriva noveller lite då och då istället! :3 Tycker ni om idén?! Kommentera!

Puzzar från Frida

Av Frida Essborg - 20 juni 2013 17:09

Hallå vänner som min musiklärare brukar säga;) Nu sitter jag på parkeringen på kupolen och väntar på mammsen. Hon skulle springa in och anmäla mig till friidrottsskolan som är nästa vecka :3 -I am so excited, som Maria Montazami skulle sagt. Måste göra ett snabbt inlägg nu för vår surfplatta som jag bloggar på håller på att ladda ur totalt!
:O Bakom bilen har vi husvagnen. Vi är på väg till Orsa för att campa där över midsommar med familjen och ett par andra familjer. Vi kommer stsnns där tills på söndag, och på lördag kommer Eric Saade och ska uppträda. Tänker absolut inte kolla på honom. Nu laddarden närsomhelst ur så jag måste avsluta.

Kram Frida

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards