Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 11 maj 2013

Yo

Av Frida Essborg - 11 maj 2013 12:08

Nu är jag helt slut asså. Har packat och packat och packat jättemycket! Ska sova över hos en av mina bästa kompisar med alla bästisarna för hon som vi ska sova över hos ska flytta till stockholm!:'( Men vi kommer nog ha superkul iallafall:) Och i onsdags skulle tjejkompisarna och jag ha en onedirection kväll och det blev superlyckat. Alla pussade tv:n när Harry kom i närbild! Sen var det disco som gällde men musiken var så hög så man fick tinnitus.:/ Nu sitter jag i pappas kaminbutik. Kanske gör lite reklam för den sen:)
KramKram

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards