Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Frida Essborg - 8 maj 2013 15:41

Längesedan jag skrev men jag ska uppdatera er! Idag ska jag och bästa kompisarna ha en egen one direction konsert eftersom vi inte kan gå på den riktiga i stockholm! Vi har en film från deras konsert som vi ska kolla på. Efter det ska vi på skoldisco:) Jag har tränat men sen finns det inte så mycket inressant att berätta. På Lördag ska jag till en av mina bästa kompisars ''hejdå party'' för hon ska flytta till stockholm!:( Vet inte vad kag ska berätta mer:/
KramKram

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards