Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Frida Essborg - 28 oktober 2013 21:32

Helluee!!

Idag var jag, mamma och Sara på den nyöppnade IKEA här i Borlänge. Det var ENORMT!!

Vi gick runt där i 3 timmar! Det var som en oändlig labyrint.

Dagens köp blev:

Lite småsaker

Nytt skrivbor åt mamma

OCH

En slags klädställning åt Sara.


Vi hittade en jättesnygg provdocka åt mig som jag kan testa olika outfits för min kawaii stil,

Men TYVÄRR så var den slut:( Så vvi åker dit i veckan igen för att se om den har kommit tillbaks;)


   

Och så där inne var det en typ konstutställning som bestod av olika klänningar som några ungdomar gjort av IKEAS produkter.


     


Och den här tyckte jag var ABSOLUT finast:


 


TADAAAAA!!!!!


Vi hade det iallafall jättemysigt!


Puss&Kram

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards