Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Frida Essborg - 18 oktober 2013 20:27

Hej bloggen! Idag fick vi provsvaren på våra engelska diagnoser som vi gjorde i veckan. Jag hade 44 av 49 rätt:3 Och så hade vi en diagnos i svenska också. Det var ordförståelse. Då stod det typ:
VAD BETYDER ARBETSLÖS?
#Någon som inte har ett jobb
#En som jobbar
#Studerande personer
#Att det går löss på jobbet
Sen skulle man kryssa i nån av svarsalternativen.
Tidigare hade vi rättstavnings diagnos också.

DAGENS OUTFIT

GÅRDAGENS OUTFIT

Blev lite Prinsessan Leia inspererat.

Nästa fredag är det sista dagen i skolan innan höstlovet.
Vad ska ni göra på höstlovet?
Själv HADE jag tänkt åka till Stocholm och gå på den nyöppnade Kawaii Butiken! MEN det är ju tyvärr så att mamma har fullt upp med pluggandet i skolan så det blir nog inte av:( Så jag blir nog kvar här i Borlänge.

Det får väll bli ett framtidsprojekt;)

JAG LÄÄNGTAR TILL IMORGON!! Då ska jag till Bella på partaj! Vi ska bada på Aqua Nova och så ska jag sova över med de andra tjejerna:)

Puss&Kram

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards