Mitt liv, mina tankar, min blogg....

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Frida Essborg - 7 oktober 2013 19:51

Hej hej! I helgen var det klasshandboll!! Vi var 15 st från min klass i ett lag . Av 4 matcher vann vi 1... Men vi har tränat 1 gång i 30 minuter... Ett lag som vi mötte var jätte aggressiva, de knuffades och hoppade på dom som hade bollen.
Men vi hade iallafall jättebra coacher som stod ut med oss och stödet från föräldrarna:)
Jättebra jobbar alla Kyrkare!

Efter handbollen åkte jag och mina girls till kupolen och shoppade lite. För mig blev det en kofta, ett skrikrosa läppstift och ett Best Friends halsband som jag delar med Emma:*

Thats my gurls:*

Pözzzz

Presentation


Hej! Jag heter Frida och är en 11 årig Tjej från Dalarna.Jag friidrottar i Kvarnsvedens Friidrott och älskar Japan. Jag har diagnosen ASTMA och är också allergisk mot det mesta. Jag bloggar om min vardag och mina tankar. KRAM FRIDA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Har du en idol eller förebild?
 Ja, en sport idol/förebild.
 Ja,en artist som idol/förebild.
 Ja, en familjemedlem som idol/förebild
 Nej, ingen särskild

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards